Breton - Stor jägare i litet format

26 september 2013

Kvällsmys

Efter att ha bökat i två kvällar med Livas j-kla anmälningar till jaktprov har vi äntligen fått mysa ihop för kvällen. 
Jag brukar alltid skicka anmälningarna via jobbdatorn, men nu har jag semester och kan inte göra det. Genast blev denna simpla sak superkrånglig och jag blev arg på alla dessa program å datorer som inte fungerar. Till råge på allt så tog våran surfmängd slut så internet går i snigelfart. Kanske för att jag har uppdaterar till nya iOS 7, men oj så bra det blev! De gjorde ni bra äpple! 
Hur som helst så skulle jag bara lägga upp en mysbild på familjen i soffan, Liva syns inte så bra i mörkret men hon ligger under Ebba. :) och för de intresserade även en bild på Ebba där man ser att hon ser ganska jämntjock ut där hon ligger, midjan syns inte längre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar