Breton - Stor jägare i litet format

24 maj 2014

Valpkurs

Idag har vi haft valpkurs med vår A-kull tillsammans med Tiellas CK-kull. Alla valpar deltog. Allt från Hammerfest, Norge i norr och Östersund i söder, det är grymt härligt och få förunnat med så engagerade valpköpare! :) 

Jag kan inte skryta nog mycket över hur stolt jag är över er, att ni har lyckats få till så fina relationer med sånt fint samarbete redan nu med era hundar. Man kunde verkligen se på flera hundar att de älskar sin förare, det är suveränt! 

Jag hoppas att alla har fått med sig lite nyttiga tips i bagaget och blivit några erfarenheter rikare. Jag hoppas också att ni nu har fått lite inspiration att fortsätta kämpa på med era hundar, även fast de är i värsta slyngelåldern. :) 

Hemsidan är uppdaterad med nya bilder och lite text. Jag hoppas att Lina också har fotat fina bilder, i såna fall kommer de också upp så småningom. 

Åter igen, Bra kämpat allihopa och stort Lycka Till framöver! :) 

En trött Abba hälsar godnatt till hennes kullsyskon! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar