Breton - Stor jägare i litet format

13 november 2012

Täcken

Idag har jag levererat ett täcke till Yvonne och hennes vackra salukihane. Det blev riktigt fint med ett turkost täcke till hennes svarta saluki! Hoppas verkligen att hon blir nöjd och att han får ett täcke som fungerar.
Jag har utvecklat designen och funktionen lite så nu har täckena ställbara bensnören och kan dessutom fås med ludd så det inte skaver på insidan av benen. Även mellan frambenen lade jag till lite ludd i förebyggande syfte för att minimera ev skav när hunden är extra aktiv.
Hoppas att jag får några fina bilder på hundarna med de täcken som jag har levererat här i höst.
Ett till täcke kommer jag att leverera under nov, ska bara fixa till det med de nya bensnörena.
Lägger till några dåliga bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar