Breton - Stor jägare i litet format

11 december 2013

Favorisering


Anja, än så länge MIN utbrytarkung och favorit.... Hon klättrar ur valphagen jämt och ständigt. Hon promenerar runt i resten av huset med de andra hundarna när alla andra valpar är i hagen. Hon tycker tydligen att hon ska vara med oss istället för med syskonen. 

Man kan säga att Anja och Alice har lite fördel, dom blir lätt favoriserade nu sista veckan och får lite extra tid lösa i huset och i famnen... :) 

Anja har hela tiden varit en stor favorit för mig och min familj, hon var så liten å mager från början men envis och tjurig blev hon snabbt största tiken. Hon är väldigt trevlig och enormt söt. Jag ser mycket av Ebba i henne som jag gillar. 
Jag hade hemskt gärna behållt henne här hemma, men det blev inte så. Hon kommer att flytta till Östersund och få en bretonkompis även i nya hemmet... Där kommer hon nog att stortrivas. Men kom ihåg Andreas, dörrarna står alltid öppna här för Anja om hon vill flytta hem igen. Hihi...! :) 






1 kommentar: