Breton - Stor jägare i litet format

21 november 2013

Placering av valpar

Nu har alla fått veta vilken valp som ska flytta hem till dom. Det är med blandade känslor jag har placerat ut alla. Dels så har mina två storfavoriter placerats utanför vårt eget hem.... :( känns bitterljuvt även om jag känner mig mycket nöjd med alla valpköparna och tror och hoppas att de kommer förvalta valparna väl. Dels så börjar flytten härifrån bli verklighet och man inser att det snart bara är Alice kvar här, skönt men sorgligt. 

Jag hoppas att alla ni som är valpköpare kommer att bli nöjda med eran hund! Om INTE vill jag omedelbart veta det så vi kan ta ställning hur vi ska försöka hjälpa till att lösa det. 
Vi kommer alltid att vara intresserade av hur hundarna/valparna har det, skicka gärna massor med bilder och text. Vi kommer även att göra allt vi kan för att ordna några träffar och träningar tillsammans. 
Inga frågor är dumma frågor, hör gärna av er om ni har funderingar över något. 

Alla valparna kommer att ha kvar sina egna sidor på hemsidan. Där hoppas jag att vi får fylla på med nya bilder och text i framtiden. :) 

Så nu är det ca 3,5 vecka kvar tills alla flyttar, jag ska verkligen försöka njuta av den tiden med dessa mysmonster. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar