Breton - Stor jägare i litet format

26 november 2013

Valparna registrerade

Jag blev så nyfiken idag, så jag klickade in på SKK-hunddata och tittade om valparna hade registrerats ännu, och det har dom. Så roligt att se, känns verkligt nu. Kanske får jag stamtavlorna den här veckan, det var nog inte helt färdigregistrerat idag för alla uppgifter om hanhunden fanns inte, eller så kommer dom inte in eftersom han är utländsk. =) Om man är nyfiken på det finns dom på NKK. 
Jag har uppdaterat hemsidan med stamtavla för kullen på A-kullens sida. Jag har även ordnat en egen sida åt Alice bland våra hundar. 

Om ni är nyfikna på regnr på eran valp så kan ni gå in på SKK-hunddata och titta där. Då kan ni även använda det när ni ska kolla prisuppgifter på försäkring via internet tex. 

Idag har valparna träffat sitt första regn. =) Söta små blöta grisar blev dom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar