Breton - Stor jägare i litet format

18 februari 2015

Nästan bara 1vecka kvar till valpning

Detta inlägg skrevs på alla ❤️dag, men det blev nå trassel med uppladdningen. Därför är det lite oordning i inläggen nu. Ska försöka justera det på datorn vid tillfälle. 

Jag säger att det är en vecka kvar till valpning för jag tror Liva kommer valpa nästa helg...inte 23e som är beräknat. Hur som helst är det nästan bara en vecka kvar...oj så fort tiden går. 

Jag hoppas verkligen att allt går bra för lilla LivaLotta och att vi får många friska valpar. Vi har igång en liten gissningslek på Facebook och många verkar gissa på 6-8st valpar. Vi hade behövt minst 20, gärna 30 valpar för att kunna sälja till de vi vill och tycker verkar vara riktigt bra hem...men så många valpar är det inte där inne. 

Jag är mycket glad över att så många har insett vilken otroligt fin jakthund en breton är och därför vill skaffa en. Jag hoppas vi kan göra så många som möjligt lyckliga ägare av en fin jaktkamrat! 




Ja såhär kan man också ha det på alla ❤️dag. Nisse jobbar så jag myser bara här i soffan med våra gosiga vovvar. 


Ilex är trött!! 


Alice är ännu tröttare! 


Ebba ä vaken och bekymrad varför allt gos tog slut å det började blixtra från kameran istället. 






1 kommentar:

  1. Oj så gosig mage hon har! Spännande tid framöver nu :-)

    SvaraRadera