Breton - Stor jägare i litet format

18 februari 2015

Stackars LivaLotta

Huga så tjock hon är...hur länge kan det vara kvar nu? Vi hoppas inte det är så många dagar kvar, det vore skönt för henne att få bli av med all tyngd. 
Valplådan är framme och Liva har sovit där ganska mycket. Vi hoppas hon trivs där. 



Jag är själv förkyld som tusan...inte roligt alls. Jag hade mycket hellre varit ute med hundarna i det fina värdet. Strålande sol och riktigt vårväder. Som tur är har husse energi och har varit och åkt skidor med Alice och Ilex idag, gode avundsjuk är jag att inte jag kan åka. Jag brukar ju köra drag med hundarna flera ggr i veckan på vintern, och denna vinter har det bara varit husse som har kunnat åka med dom. :/ 

Skönt att ha en kompis att vila på när man är tjock och sliten! Liva och Ilex ❤️



Ikväll ska jag åka och hämta de nya dragselarna jag har köpt åt hundarna. Ska bli riktigt spännande att testa dom sen. Allihopa måttsydda så de ska passa perfekt på våra små marsvin. 
Vi ska också svänga förbi hos Lina så hon får hjälpa till med att trimma Ilex öron. Han är lurvig som ett troll nu. Det kommer ett inlägg sen om det för er som tänker: Va?? Ska man behöva trimma en breton?? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar