Breton - Stor jägare i litet format

25 februari 2015

Placering av valpar

Nu är alla valpar i B-kullen placerade. Det har varit supersvårt att bestämma eftersom så himla många har erbjudit riktigt bra hem med mycket jakt och aktivering för hundarna. Jag hoppas att alla har förståelse för våra beslut och hur svårt det har varit. Det känns jättesorgligt och jobbigt att meddela alla er som inte fått valp men det känns lite bättre när vi hör hur glada de som blivit tilldelad valp blir. Jag önskar verkligen att jag hade kunnat erbjuda många många fler en valp men tyvärr kan jag inte trolla.

Alla som stått på kö har nu fått mail om de har fått valp eller inte. Har du inte fått mail så har jag nog råkat blanda om några bokstäver i adressen så hör gärna av er då.

Vi hoppas att alla som upptäckt vilken fin ras Breton är och söker sig en jaktkamrat kommer att få tag på valp snart. Det är på g många bra parningar denna vår så håll koll på www.breton.se

Finns det något jag kan hjälpa till med eller om ni har några frågor så tveka inte att höra av er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar